سرخط خبرها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ملت ایران فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۶۰۶۹
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ملت ایران فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست + فیلم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت بزرگ ایران، ملتی است که مولفه فرهنگ و هنر در آن در میان ملت‌های دنیا برجسته‌ترین است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج (سودای عشق) که صبح امروز، ۲۴ دی ۱۴۰۲، در مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره و با تاکید بر اینکه ملت ایران فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست، خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که ملت بزرگ ایران ملتی است که مولفه فرهنگ و هنر در آن در میان ملت‌های دنیا برجسته‌ترین است.

وی افزود: در هر دوره‌ای که ملت ایران از سوی دولت‌های بیگانه تحت فشار قرار گرفته، قدرت فرهنگی و هنری بوده که بار دیگر ملت ایران را به اوج رسانده است. هنر جوهر این نقشه رنگارنگ است و ما با این شکل در دنیا شناخته می‌شویم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج خانه شما هنرمندان است و ما نیز آماده‌ایم در همه زمینه‌های مقوم فرهنگ و هنر گام برداریم.

وی با اشاره به فعالیت مجموعه‌های تشکیلاتی مردم پایه بسیج در تمام کشور افزود: تلاش می‌کنیم در همه کشور با توجه به توانایی‌های موجود در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم. ضمن ایجاد ظرفیت برای ارائه نمایش‌ها، از همراهی ظرفیت‌های استانی در این زمینه نیز استفاده کنیم تا جذابیت‌های هنر در مقابل دیدگان مردم ایران متجلی شود.

چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج (سودای عشق) با معرفی برگزیدگان در مشهد به کارخود پایان داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->